Yeni Üye | Üye Girişi | Sipariş Takibi | Favorilerim | Detaylı Arama | Yardım | Bize Ulaşın | Şifremi Unuttum | Bayi Girişi | Blog
Google+ FaceBook Twitter
Popup

adet sepetinize eklenmiştir.

Toplam Fiyat:
Arkadaş Kitabevi > Kitap > Mediacat Yayıncılık > Medya Dizisi > Turizm Sektöründe Reklamcılık

Turizm Sektöründe Reklamcılık

Mediacat Yayıncılık
Adet:  
Seçtiğiniz adet sepete eklenecektir.
Fiyatlarımıza KDV dahildir.
%20 İndirim
Arkadaş Fiyatı: 19,2 TL
Etiket Fiyatı: 24 TL
Kazancınız: 4,80 TL
Kazanacağınız Puan: 38
Twitter Facebook Google + Tumblr More
Ürün Açıklaması

Teorinin yanisira pratikten de beslenen iki tecrübeli akademisyen tarafindan kaleme alinan bu kitap, turizm ve tatil sektöründeki reklam faaliyetlerine dair elestirel bir bakis sunmak amacilya, bu alanda üretilmis fikir ve bilgileri bir araya topluyor. Dört bölümden olusan kitap önce reklamciligin gücünden bahsediyor, ardindan bu ikna biliminin turizm ve tatil pazarlamasiyla olan iliskisini ayrintili bir sekilde degerlendiriyor. Birçok vaka incelemesiyle zenginlestirilen kitap, turizm sektörüne yönelik reklam ve pazarlama isleriyle ugrasan herkes için vazgeçilmez bir kaynak. Turizm ve reklamciligi kapsamli bir bakis açisiyla degerlendiren kitap, turizm ve konaklama ögrencileri için de temel bir basvuru kitabi niteliginde.

Ürün Detayı
ISBN: 9799944383027
Yazar Adı: Nigel Morgan
Yayıncı: Mediacat Yayıncılık
Cilt: Ciltsiz
En (cm): 15.0
Boy (cm): 22.0
Kağıt Cinsi: Avrupa Okuma Kağıdı
Sayfa Sayısı: 205
Ağırlık (gram): 524

Başa Dön