Yeni Üye | Üye Girişi | Sipariş Takibi | Favorilerim | Detaylı Arama | Yardım | Bize Ulaşın | Şifremi Unuttum | Bayi Girişi | Blog
Google+ FaceBook Twitter
Popup

adet sepetinize eklenmiştir.

Toplam Fiyat:
Arkadaş Kitabevi > Kitap > Mediacat Yayıncılık > Turizm Ve Tatil Sektöründe Reklamcılık
Turizm Ve Tatil Sektöründe Reklamcılık

Turizm Ve Tatil Sektöründe Reklamcılık

Mediacat Yayıncılık
Adet:  
Seçtiğiniz adet sepete eklenecektir.
Fiyatlarımıza KDV dahildir.
%20 İndirim
Arkadaş Fiyatı: 19,2 TL
Etiket Fiyatı: 24 TL
Kazancınız: 4,80 TL
Kazanacağınız Puan: 38
Twitter Facebook Google + Tumblr More
Ürün Açıklaması
Teorinin yanısıra pratikten de beslenen iki tecrübeli akademisyen tarafından kaleme alınan bu kitap, turizm ve tatil sektöründeki reklam faaliyetlerine dair eleştirel bir bakış sunmak amacılya, bu alanda üretilmiş fikir ve bilgileri bir araya topluyor.
Dört bölümden oluşan kitap önce reklamcılığın gücünden bahsediyor, ardından bu ikna biliminin turizm ve tatil pazarlamasıyla olan ilişkisini ayrıntılı bir şekilde değerlendiriyor.
Birçok vaka incelemesiyle zenginleştirilen kitap, turizm sektörüne yönelik reklam ve pazarlama işleriyle uğraşan herkes için vazgeçilmez bir kaynak. Turizm ve reklamcılığı kapsamlı bir bakış açısıyla değerlendiren kitap, turizm ve konaklama öğrencileri için de temel bir başvuru kitabı niteliğinde.
Ürün Detayı
ISBN: 9799944383027
Yazar Adı: Annette Pritchard
Yayıncı: Mediacat Yayıncılık
Çeviren: Deniz Demirtaş
Dil: Türkçe
Cilt: Karton
En (cm): 14,5
Boy (cm): 21,5
Kağıt Cinsi: 2.Hamur
Sayfa Sayısı: 205
Baskı Sayısı: 1

Başa Dön