Yeni Üye | Üye Girişi | Sipariş Takibi | Favorilerim | Detaylı Arama | Yardım | Bize Ulaşın | Şifremi Unuttum | Bayi Girişi | Blog
Google+ FaceBook Twitter
Popup

adet sepetinize eklenmiştir.

Toplam Fiyat:
Arkadaş Kitabevi > Kitap > Volga Yayıncılık > Türk Basininda Milletvekili Seçimleri
Türk Basininda Milletvekili Seçimleri

Türk Basininda Milletvekili Seçimleri

Volga Yayıncılık
Adet:  
Seçtiğiniz adet sepete eklenecektir.
Fiyatlarımıza KDV dahildir.
%10 İndirim
Arkadaş Fiyatı: 31,5 TL
Etiket Fiyatı: 35 TL
Kazancınız: 3,50 TL
Kazanacağınız Puan: 63
Twitter Facebook Google + Tumblr More
Ürün Açıklaması
Siyasal seçim dönemlerinde basin, siyasal partilerin, farkli sosyal sistemlere iliskin sorun belirlemeleri ve çözüm önerileri üzerinde odaklanmakta ve siyasi partilerin yaklasimlarini agirlikli olarak kendi yayin kimlikleri ve yayin politikalari perspektifinden haberlestirmekle birlikte yasanilan siyasal seçim döneminin siyasal, ekonomik, toplumsal, kültürel ve uluslar arasi gelismelerinin etkin bir yansiticisi ve yeniden üreticisi olmaktadir. Basinin sahip oldugu bu önemli islev, Ihsan Karli tarafindan bu kitapta, Türkiyede tek partili siyasi hayattan çok partili siyasi hayata geçis süreci içinde irdelenerek, ortaya konulmaktadir. 1946 yilindan 2007 yilina kadar gerçeklestirilen genel siyasal seçimlere iliskin farkli gazetelerin haberlerini içerik analizi yaparak inceleyen Ihsan Karlinin uzun soluklu bu çalismasi, Türkiyede siyasal seçim süreçlerinin basinda haberlestirilmesine iliskin kapsamli ve önemli veriler ve yorumlar içeriyor.

Prof. Dr. Füsun ALVER
Kitapta, 1946- 2007de Türkiyede yapilan 16 adet milletvekili genel seçiminde siyasi aktörlerin iletilerinin degisimi her seçim döneminde yayimlanan gazetelerin (Ulus, Cumhuriyet, Aksam, Zafer, Yeni Ulus, Hürriyet, Tercüman, Günaydin, Türkiye, Sabah, Zaman, Yeni Safak) yayin kimlikleri dikkate alinarak, arsiv taramasi yapilmis ve içerik çözümleme yöntemine göre incelenmistir. Arastirmada ele alinan toplam on alti milletvekili genel seçimi yapilan her seçimden önceki birer aylik süreler dikkate alinarak ilgili dönemde yayin hayatinda olan gazeteler üzerinden incelenmistir.

Arastirmada incelenen gazetelerde her seçim döneminde, seçimlere katilmis ve Türk siyasi hayatinda etkin rol oynamis partilerin siyasi aktörlerinin seçmenlere vermis olduklari iletiler Ekonomi, Iç politika, Dis politika, Egitim ve Kültür-Sanat basliklari ile bes kategori halinde ele alinmistir. Bu bes kategorinin altinda ise toplam kirk dokuz adet degisken belirlenmis ve siyasi aktörlerin iletileri bu degiskenlere göre analiz edilmistir.

Dr. Ihsan Karlinin bu kitabinin, gerek Türk siyasi ve basin tarihine, gerekse medya-siyaset iliskisine isik tutmak açisindan önemli ve degerli bir çalisma oldugu kanaatindeyim. Çalismanin, bilimsel arastirma yöntem ve tekniklerine uygunlugu ve zengin literatürü ile ülkemiz bilim yasamina olan katkisini çok önemsiyor, Dr. Karlinin basarilarinin devamini diliyorum.


Prof. Dr. Yasemin INCEOGLU
Ürün Detayı
ISBN: 9786056447600
Yazar Adı: Ihsan Karli
Yayıncı: Volga Yayıncılık
Dil: Türkçe
Cilt: Karton
En (cm): 17
Boy (cm): 24
Kağıt Cinsi: 1. Hamur
Sayfa Sayısı: 535
Baskı Sayısı: 1

Başa Dön