Yeni Üye | Üye Girişi | Sipariş Takibi | Favorilerim | Detaylı Arama | Yardım | Bize Ulaşın | Şifremi Unuttum | Bayi Girişi | Blog
Google+ FaceBook Twitter
Popup

adet sepetinize eklenmiştir.

Toplam Fiyat:
Arkadaş Kitabevi > Kitap > Ares Kitap > "Türkiye E-Ticaret Sektöründe Özel Marka Stratejisi "
"Türkiye E-Ticaret Sektöründe
Özel Marka Stratejisi
"

"Türkiye E-Ticaret Sektöründe Özel Marka Stratejisi "

Ares Kitap
Adet:  
Seçtiğiniz adet sepete eklenecektir.
Fiyatlarımıza KDV dahildir.
%20 İndirim
Arkadaş Fiyatı: 10 TL
Etiket Fiyatı: 12,5 TL
Kazancınız: 2,50 TL
Kazanacağınız Puan: 20
Twitter Facebook Google + Tumblr More
Ürün Açıklaması
Bu kitabın amacı, Türk e-ticaret giyim perakende sektörünün fırsatlarını ve zorluklarını özel markalı ürünler stratejisi açısından keşfetmektir.Araştırmanın veri toplama aşamasında Türkiye'deki farklı yedi çevrimiçi şirketle yapılan görüşmeler ve birçok kamuya açık rapor kullanılmıştır.
Özel markalı ürünler stratejisi üzerine yapılan görüşmeler ve farklı araştırmalar, elektronik giyim perakendecilerinin Türkiye'de güçlü bir tedarik zinciri yönetimi sağlayabilmeleri için onlara yön verebilecektir. Böylece Türkiye'nin e-ticaret giyim firmalarının kapasite sorunlarını ele almayı, şirketlerin özel markalı ürün stratejilerinin analizi ile şirketlere öneriler sunmayı hedeflemektedir.


PRIVATE LABEL STRATEGY IN TURKISH ONLINE RETAILING
Fergül Kuzucuoğlu

The purpose of this book is to explore challenges and opportunities of Turkish e-commerce apparel retailing industry from a point of private label products' strategy. Seven interviews from different online companies in Turkey were included with many publicly available reports in the data collection stage of the research.
Based on the views from interviewees and research differentiation in private label products' strategy is a direction for apparel online retailers to achieve success through an agile supply chain management in Turkey. This study aims to address the issues in Turkey's e-commerce apparel firm's capacity problems and propose recommendations to the companies with the analysis of private label products' strategies.
Ürün Detayı
ISBN: 9786054461943
Yazar Adı: Fergül Kuzucuoğlu
Yayıncı: Ares Kitap
Dil: Türkçe
Cilt: Karton
En (cm): 13,5
Boy (cm): 21
Kağıt Cinsi: 2.Hamur
Sayfa Sayısı: 112
Baskı Sayısı: 1

Başa Dön