Yeni Üye | Üye Girişi | Sipariş Takibi | Favorilerim | Detaylı Arama | Yardım | Bize Ulaşın | Şifremi Unuttum | Bayi Girişi | Blog
Google+ FaceBook Twitter
Popup

adet sepetinize eklenmiştir.

Toplam Fiyat:
Arkadaş Kitabevi > Kitap > Yapı Kredi Yayınları > Üç Kedi Bir Dilek
Üç Kedi Bir Dilek

Üç Kedi Bir Dilek

Yapı Kredi Yayınları
Adet:  
Seçtiğiniz adet sepete eklenecektir.
Fiyatlarımıza KDV dahildir.
Stokta var
%26 İndirim
Arkadaş Fiyatı: 11,84 TL
Etiket Fiyatı: 16 TL
Kazancınız: 4,16 TL
Kazanacağınız Puan: 24
Twitter Facebook Google + Tumblr More
Ürün Açıklaması
Reklamcıların zaman zaman sanat şaheseri diyebileceğimiz eserler meydana getirmelerine ve herkes tarafından takdir edilmelerine rağmen, reklam aleyhtarı eğilimler son derece yaygındır. Birçok kimse reklamların insanları aldattığını, en azından yönettiğini, hiçbir iktisadi fonksiyonlarının bulunmadığını ve faydalı olmaktan ziyade, zararlı olduğunu ileri sürmektedir. İktisat teorisinde de reklamın bilimsel analizine pek ilgi gösterilmediği görülmektedir. Reklam ve Piyasa Süreci bu konuda kaleme alınmış en önemli çalışmalardan biridir. Robert B. Ekelund Jr. ile Davis S. Saurman reklamlarla ilgili peşin hükümlerin temelsizliğini ve yanlışlığını bilimsel yöntemlerle açıklamaktadır. Bu kitabı okuduktan sonra reklamlarla ilgili basmakalıp fikirleri bir tarafa atacak ve reklamlara bir başka gözle bakacaksınız.
(Arka Kapak)
Ürün Detayı
ISBN: 9789750821820
Yazar Adı: Arslan Sayman-Sara Şahinkanat
Yayıncı: Yapı Kredi Yayınları
Dil: Türkçe
Cilt: Ciltli
En (cm): 20,5
Boy (cm): 27,5
Kağıt Cinsi: Kuşe
Sayfa Sayısı: 32
Baskı Sayısı: 6

Başa Dön