Yeni Üye | Üye Girişi | Sipariş Takibi | Favorilerim | Detaylı Arama | Yardım | Bize Ulaşın | Şifremi Unuttum | Bayi Girişi | Blog
Google+ FaceBook Twitter
Popup

adet sepetinize eklenmiştir.

Toplam Fiyat:
Arkadaş Kitabevi > Kitap > Detay Yayıncılık > Uluslararası Turizmin İktisadi Yönü; Akdeniz Havzasında Bulunan Seçilmiş Bazı Destinasyonların Karşılaştırmalı İncelenmesi
Uluslararası Turizmin İktisadi Yönü; Akdeniz Havzasında Bulunan Seçilmiş Bazı Destinasyonların Karşılaştırmalı İncelenmesi

Uluslararası Turizmin İktisadi Yönü; Akdeniz Havzasında Bulunan Seçilmiş Bazı Destinasyonların Karşılaştırmalı İncelenmesi

Detay Yayıncılık
Adet:  
Seçtiğiniz adet sepete eklenecektir.
Fiyatlarımıza KDV dahildir.
%20 İndirim
Arkadaş Fiyatı: 14 TL
Etiket Fiyatı: 17,5 TL
Kazancınız: 3,50 TL
Kazanacağınız Puan: 28
Twitter Facebook Google + Tumblr More
Ürün Açıklaması
Bu çalışmada öncelikle uluslar arası ve küresel pazarlama kavramları üzerinde durularak bu kavramları açıklayan metaforlar olarak pazarlama bileşenlerinin uyarlanması ve standartlaştırılması üzerinde durulmuştur. Bir başka vurgu ise küreselleşme ve yerelleşme kavramlarına yapılmıştır. Diğer taraftan uluslar arası ve küresel pazarlamayı etkileyen çevresel faktörlerden kültür kavramına özel bir önem verilerek değişik boyutları ile incelenmiş ve kültürün pazarlama bileşenlerine (4 P) etkisi açıklanmaya çalışılmıştır. Çalışmanın son iki bölümünde ise uluslar arası pazarlamada strateji belirleme ve pazar araştırmaları üzerinde durulmuştur. Bu bağlamda fiziksel, sosyo-kültürel, ekonomik ve düzenleyici boyutlar açısından pazarlama araştırmaları modellerine yer verilmiştir.
Ürün Detayı
ISBN: 9786059440745
Yazar Adı: Ömer Şanlıoğlu
Yayıncı: Detay Yayıncılık
Dil: Türkçe
Cilt: Karton
En (cm): 16,5
Boy (cm): 24
Kağıt Cinsi: 2.Hamur
Sayfa Sayısı: 176

Başa Dön