Yeni Üye | Üye Girişi | Sipariş Takibi | Favorilerim | Detaylı Arama | Yardım | Bize Ulaşın | Şifremi Unuttum | Bayi Girişi | Blog
Google+ FaceBook Twitter
Popup

adet sepetinize eklenmiştir.

Toplam Fiyat:
Arkadaş Kitabevi > Kitap > Nobel Yayın Dağıtım > Uluslararası ve Küresel Pazarlamada Kültürel Etkiler
Uluslararası ve Küresel Pazarlamada Kültürel Etkiler

Uluslararası ve Küresel Pazarlamada Kültürel Etkiler

Nobel Yayın Dağıtım
Adet:  
Seçtiğiniz adet sepete eklenecektir.
Fiyatlarımıza KDV dahildir.
Bu ürünün baskısı yok
%10 İndirim
Arkadaş Fiyatı: 24,3 TL
Etiket Fiyatı: 27 TL
Kazancınız: 2,70 TL
Kazanacağınız Puan: 49
Twitter Facebook Google + Tumblr More
Ürün Açıklaması
Bu çalışmada öncelikle uluslar arası ve küresel pazarlama kavramları üzerinde durularak bu kavramları açıklayan metaforlar olarak pazarlama bileşenlerinin uyarlanması ve standartlaştırılması üzerinde durulmuştur. Bir başka vurgu ise küreselleşme ve yerelleşme kavramlarına yapılmıştır. Diğer taraftan uluslar arası ve küresel pazarlamayı etkileyen çevresel faktörlerden kültür kavramına özel bir önem verilerek değişik boyutları ile incelenmiş ve kültürün pazarlama bileşenlerine (4 P) etkisi açıklanmaya çalışılmıştır. Çalışmanın son iki bölümünde ise uluslar arası pazarlamada strateji belirleme ve pazar araştırmaları üzerinde durulmuştur. Bu bağlamda fiziksel, sosyo-kültürel, ekonomik ve düzenleyici boyutlar açısından pazarlama araştırmaları modellerine yer verilmiştir.
Ürün Detayı
ISBN: 9789944771115
Yazar Adı: Kenan Aydın
Yayıncı: Nobel Yayın Dağıtım
Dil: Türkçe
Cilt: Karton
En (cm): 13.50
Boy (cm): 19.50
Kağıt Cinsi: Avrupa Okuma Kağıdı
Baskı Sayısı: 2

Başa Dön