Yeni Üye | Üye Girişi | Sipariş Takibi | Favorilerim | Detaylı Arama | Yardım | Bize Ulaşın | Şifremi Unuttum | Bayi Girişi | Blog
Google+ FaceBook Twitter
Popup

adet sepetinize eklenmiştir.

Toplam Fiyat:
Arkadaş Kitabevi > Kitap > Siyasal Kitabevi > Ürün Hattının Genişletilmesi
Ürün Hattının Genişletilmesi

Ürün Hattının Genişletilmesi

Siyasal Kitabevi
Adet:  
Seçtiğiniz adet sepete eklenecektir.
Fiyatlarımıza KDV dahildir.
Stokta var
%10 İndirim
Arkadaş Fiyatı: 23,85 TL
Etiket Fiyatı: 26,5 TL
Kazancınız: 2,65 TL
Kazanacağınız Puan: 48
Twitter Facebook Google + Tumblr More
Ürün Açıklaması
Ürün hattı ve yönetimi, işletmelerin günümüz ekonomik şartlarında en fazla önem vermek zorunda oldukları marka stratejilerinden biridir. Ürün hattının yönetimi işletmelerin rekabet avantajı sağlamak üzere en tercih ettiği, hatta bazı durumlarda seçmek zorunda olduğu stratejilerden biridir. Bu stratejinin işletmeler için en fazla tercih edilen strateji olması elbette önem taşımaktadır. Söz konusu tercihe sahip mikro veya dev işletme, bu stratejiyi önemli gördüğü sürece, konu neredeyse tüm pazarlama literatürünü kapsamayı, değerlendirmeye almayı gerektirecektir. Bununla birlikte, işletmeleri, ürün hattını genişlettiklerinde, işletmelerin yapısındaki farklılığa bağlı olarak, karmaşık bir yapıya götürdüğü de söylenebilir. Bu çalışma, bu karmaşıklığın önüne geçilebilmesine yönelik olarak, temel bilgileri ve hangi durumda stratejilerin ve taktiklerin nasıl farklılaşacağına yönelik ipuçları vermeyi amaçlamaktadır.
Ürün Detayı
ISBN: 9786059221351
Yazar Adı: Alper Özer
Yayıncı: Siyasal Kitabevi
Dil: Türkçe
Cilt: Karton
En (cm): 16
Boy (cm): 24
Kağıt Cinsi: 2.Hamur
Sayfa Sayısı: 294
Baskı Sayısı: 1

Başa Dön