Yeni Üye | Üye Girişi | Sipariş Takibi | Favorilerim | Detaylı Arama | Yardım | Bize Ulaşın | Şifremi Unuttum | Bayi Girişi | Blog
Google+ FaceBook Twitter
Popup

adet sepetinize eklenmiştir.

Toplam Fiyat:
Arkadaş Kitabevi > Kitap > Nobel Yayın Dağıtım > Veri Madenciliği ile Pazarlama Etkileşimi
Veri Madenciliği ile Pazarlama Etkileşimi

Veri Madenciliği ile Pazarlama Etkileşimi

Nobel Yayın Dağıtım
Adet:  
Seçtiğiniz adet sepete eklenecektir.
Fiyatlarımıza KDV dahildir.
%10 İndirim
Arkadaş Fiyatı: 24,3 TL
Etiket Fiyatı: 27 TL
Kazancınız: 2,70 TL
Kazanacağınız Puan: 49
Twitter Facebook Google + Tumblr More
Ürün Açıklaması
İşletmeler için vazgeçilmez olan "farklılaşma, fark yaratma ve rekabet üstünlüğü", kurumsallaşma olmadan konuşulamaz. Her ne kadar bu kavramlar temelde pazarlama çerçevesinde konuşuluyorsa da, günümüzde tüm disiplinlerin vazgeçilmezi olmaktadır. Yaşanan hızlı teknolojik değişimler ve insanın kendi değişimleri, kurumsallaşma için kayıt sistemlerini, arşiv ve dokümanları veri madenlerine çevirmelerini gerektirmektedir. Ayrıca, veri madenciliği olmadan, ne kurumsallaşma ne de başarılı bir pazarlama stratejisi gerçekleştirilebilir. Bu nedenle her yönetici kendi amacına uygun veri madenciliğini düşünmeli ve madenci ekiplerini ona göre kurmalıdır. Firmaların rekabet için kullanabilecekleri veri madenciliğini kişiler de kendi hayatlarında başarı için kullanabilirler. Her birey bir veri madencisi, her bireyin hayatı da birer veri madenidir.
Ürün Detayı
ISBN: 9786051334059
Yazar Adı: Mehtap Sümersan Köktürk
Yayıncı: Nobel Yayın Dağıtım
Dil: Türkçe
Cilt: Karton
En (cm): 16.50
Boy (cm): 24.50
Kağıt Cinsi: Avrupa Okuma Kağıdı
Baskı Sayısı: 1

Başa Dön