Yeni Üye | Üye Girişi | Sipariş Takibi | Favorilerim | Detaylı Arama | Yardım | Bize Ulaşın | Şifremi Unuttum | Bayi Girişi | Blog
Google+ FaceBook Twitter
Popup

adet sepetinize eklenmiştir.

Toplam Fiyat:
Arkadaş Kitabevi > Kitap > Pusula Yayınları > Xna İle Oyun Programlama
Xna İle Oyun Programlama

Xna İle Oyun Programlama

Pusula Yayınları
Adet:  
Seçtiğiniz adet sepete eklenecektir.
Fiyatlarımıza KDV dahildir.
%21 İndirim
Arkadaş Fiyatı: 25,28 TL
Etiket Fiyatı: 32 TL
Kazancınız: 6,72 TL
Kazanacağınız Puan: 51
Twitter Facebook Google + Tumblr More
Ürün Açıklaması
XNA ile Oyun Programlama size bağımsız oyun geliştiriciliğinin kapılarını açıyor.

XNA ile Oyun Programlama oyun geliştiriciliğinin temelleri hakkında bilgi edinmek bir oyun projesinin fikir aşamasından yayınlanma ve dağıtım aşamasına kadar nasıl yürütüldüğünü anlamak ve bunları kendi başına gerçekleştirmek isteyenler için önemli bir kaynak.

Bu kitapla yalnız XNA öğrenmiş olmakla kalmayacak bağımsız ve maddi imkanları kısıtlı bir geliştirici olarak bütün bir oyun projesini en başından başlayıp en ufak detaylarına kadar tamamlamış olacaksınız. Kitap içerisindeki 2B ve 3B oyun projelerini uygularken kazandığınız deneyimin faydasını kendi projenize başladığınızda göreceksiniz.
Kısacası XNA ile Oyun Programlama hevesli oyun programcılarının ufkunu açacak bir kitap.



• Oyun programcılığı
• Bağımsız oyun geliştiriciliği
• XNA nedir
• XNA ve XBox 360
• 2B grafikler
• Ses ve giriş işlemleri
• Nesne Yönelimli Programlama
• Oyun Programcılığı Terimleri




• Collision çarpışma algılama
• Yapay zeka oluşturmak
• Ağ işlemleri
• 3B oyun geliştirme
• SkyBox nesnesi
• 3B oyunda kamera ve ışık

Ahmet VURAL
1979 Gaziantepte doğdu. Ortaokula giderken bir mobilyacının vitrininde gördüğü IBM PS1dan etkilenerek 1998 yılında Gaziantep Üniversitesinden bilgisayar programcısı olarak mezun oldu. O antika bilgisayarın neden mobilyacının vitrininde durduğunu hala merak eder durur. Çeşitli yazılım işlerinde çalışırken bir yandan da Teknik Eğitim Fakültesi Bilgisayar Öğretmenliğini bitirdi. 2005 yılında başladığı teknik öğretmenlik hayatına devam ederken bir dizi yazılım ve oyun projesine vakit ayırmaya çalışıyor. İlk günlerinden beri iPhonela yatıp iPhonela kalkıyor. Halihazırda bu kitabı da iPhone üzerinde okumanızı sağlayacak bir projede Objective C ile kod yazıyor.

Ürün Detayı
ISBN: 9789944711487
Yazar Adı: Ahmet Vural
Yayıncı: Pusula Yayınları
Dil: Türkçe
Cilt: Karton
En (cm): 16.50
Boy (cm): 24.50
Kağıt Cinsi: Avrupa Okuma Kağıdı
Baskı Sayısı: 1

Başa Dön