Yeni Üye | Üye Girişi | Sipariş Takibi | Favorilerim | Detaylı Arama | Yardım | Bize Ulaşın | Şifremi Unuttum | Bayi Girişi | Blog
Google+ FaceBook Twitter
Popup

adet sepetinize eklenmiştir.

Toplam Fiyat:
Arkadaş Kitabevi > Kitap > Çantay Kitabevi > Yeni Medya Planlama Ve Tüketici Davranışları; Geleneksel Ve Dijital Medyayı Kapsayan Bütünleşik Medya Planlama
Yeni Medya Planlama Ve Tüketici Davranışları; Geleneksel Ve Dijital Medyayı Kapsayan Bütünleşik Medya Planlama

Yeni Medya Planlama Ve Tüketici Davranışları; Geleneksel Ve Dijital Medyayı Kapsayan Bütünleşik Medya Planlama

Çantay Kitabevi
Adet:  
Seçtiğiniz adet sepete eklenecektir.
Fiyatlarımıza KDV dahildir.
%20 İndirim
Arkadaş Fiyatı: 28 TL
Etiket Fiyatı: 35 TL
Kazancınız: 7,00 TL
Kazanacağınız Puan: 56
Twitter Facebook Google + Tumblr More
Ürün Açıklaması
En güncel konuları içeren 'Yeni Medya Planlama ve Tüketici Davranışları' kitabı, geleneksel ve dijital medya planlamasını ilgi çekici ve kolay anlaşılır örneklerle açıklamaya çalışmıştır. Disiplinlerarası bir uzmanlık alanı olan, birtakım çalışmasını gerektiren çağdaş medya planlaması, daha dinamik, yaratıcı, kişiselleştirilmiş ve öngörülü bir tüketici deneyimini benimsemelidir. Araştırmaya, strateji oluşturmaya, optimizasyona daha fazla önem verme­li, analizler ve verilerle entegre edilmelidir. Kişiselleştirilmiş hedeflemenin yanısıra, televizyon gibi mecraların güçlü desteğiyle geniş kitlesel erişim imkânı sağlayacak çevrimiçi ve çevrimdışı etkinlikleri kapsayan bütünleşik bir bakış açısı geliştirmelidir. Tüm bu özelliklere sahip bir medya planlama uzmanı ve bir akademisyen gözüyle, üç seneyi aşkın bir zamanda yazdığım kitabımın gerek akademik, gerekse sektörel yönden faydalı olması ve bu konudaki kaynak açığını doldurması dileğiyle.
Ürün Detayı
ISBN: 9786059574136
Yazar Adı: Bilgen Başal
Yayıncı: Çantay Kitabevi
Dil: Türkçe
Cilt: Karton
En (cm): 13,5
Boy (cm): 21
Kağıt Cinsi: 1.Hamur
Sayfa Sayısı: 532

Başa Dön