Yeni Üye | Üye Girişi | Sipariş Takibi | Favorilerim | Detaylı Arama | Yardım | Bize Ulaşın | Şifremi Unuttum | Bayi Girişi | Blog
Google+ FaceBook Twitter
Popup

adet sepetinize eklenmiştir.

Toplam Fiyat:

Yeni Müşteri

Hayat Yayıncılık
Adet:  
Seçtiğiniz adet sepete eklenecektir.
Fiyatlarımıza KDV dahildir.
%20 İndirim
Arkadaş Fiyatı: 16 TL
Etiket Fiyatı: 20 TL
Kazancınız: 4,00 TL
Kazanacağınız Puan: 32
Twitter Facebook Google + Tumblr More
Ürün Açıklaması

Geleneksel toplumdan postmodern egilimlerin yogun olarak yasandigi günümüz toplumlarina tüketim eylemlerinin temel amaci degismemekle beraber; beklentiler, tüketim tarzlari ve araçlarda ciddi degisiklikler yasandigi bir gerçektir. Bu hizli degisim, yeni tüketici kavraminin irdelenmesini gerektirmektedir. Çünkü pazarlamanin basarisi yeni tüketicinin anlasilmasina siki sikiya baglidir. Modern toplumda yasayan tüketiciler zamanla sahip olduklariyla tatmin olmamaya baslamislardir. Modern dünyanin tüketicisi, bir taraftan siradanliktan kurtulma, diger taraftan kapitalist tüketim kültürünün ortaya çikardigi esitsizliklere karsi gelme egilimlerine paralel olarak postmodern tavirlar ortaya koymaya baslamistir. "Yeni Müsteri", yeni tüketicideki degisimi ve nedenlerini temel bazi yönleriyle anlamak isteyenlerin görmesi gereken bir eserdir.

Ürün Detayı
ISBN: 9789756218648
Yazar Adı: Ömer Torlak
Yayıncı: Hayat Yayıncılık
Cilt: Ciltsiz
En (cm): 14.0
Boy (cm): 20.0
Kağıt Cinsi: Avrupa Okuma Kağıdı
Sayfa Sayısı: 232
Ağırlık (gram): 300

Başa Dön