Yeni Üye | Üye Girişi | Sipariş Takibi | Favorilerim | Detaylı Arama | Yardım | Bize Ulaşın | Şifremi Unuttum | Bayi Girişi | Blog
Google+ FaceBook Twitter
Popup

adet sepetinize eklenmiştir.

Toplam Fiyat:
Arkadaş Kitabevi > Kitap > The Kitap > Yeni Tüketici
Yeni Tüketici

Yeni Tüketici

The Kitap
Adet:  
Seçtiğiniz adet sepete eklenecektir.
Fiyatlarımıza KDV dahildir.
Stokta var
%19 İndirim
Arkadaş Fiyatı: 16,2 TL
Etiket Fiyatı: 20 TL
Kazancınız: 3,80 TL
Kazanacağınız Puan: 32
Twitter Facebook Google + Tumblr More
Ürün Açıklaması
Simonsen ve Rosen şu beş yaygın inanca savaş açıyorlar:
Bir markanın bugün ne olduğu geçmişte ne olduğundan daha önemlidir. Sadakati beslemek pazarlamacının günden güne daha çok ilgilenmesi gereken bir konudur. Tüm müşteriler irrasyoneldir.
Seçeneklerin sayısını arttırmak insanların satın alma eyleminde bulunmasına mani olabilir. Konumlama pazarlama oyununun en önemli parçasıdır. Ve diyorlar ki: Tüketiciler geçmişte marka adı, firmayla yaşadığı deneyimler, şişirilmiş fiyatlar, markanın diğer rakip firmaların mesajlarıyla karşılaştırılan reklam mesajı ya da bir pazarlamacının katalogda ya da raflarda göstermeyi tercih edeceği diğer ürünler gibi kriterlere göre karar verirdi. Biz bu sihirli sözlerin gün geçtikçe kıymetini yitireceklerini düşünüyoruz. Zira tüketicinin karar verme sürecinde radikal bir değişim yaşanıyor. Web sitelerini gözden geçirin, akıllı telefonlardan uygulama satın almak, sosyal medya aracılığıyla uzmanlığa ve diğer kaynaklara eşi benzeri görülmemiş bir erişim imkânı...
Ürün Detayı
ISBN: 9786056510601
Yazar Adı: İtamar Simonson
Yayıncı: The Kitap
Dil: Türkçe
Cilt: Karton
En (cm): 14
Boy (cm): 21
Kağıt Cinsi: Avrupa Okuma Kağıdı
Sayfa Sayısı: 213
Baskı Sayısı: 1

Başa Dön