Yeni Üye | Üye Girişi | Sipariş Takibi | Favorilerim | Detaylı Arama | Yardım | Bize Ulaşın | Şifremi Unuttum | Bayi Girişi | Blog
Google+ FaceBook Twitter
Popup

adet sepetinize eklenmiştir.

Toplam Fiyat:
Arkadaş Kitabevi > Kitap > Kitapana Yayınevi > Yeni Ürün Geliştirme Sürecinde Maliyet Yönetimi Teknikleri
Yeni Ürün Geliştirme Sürecinde Maliyet Yönetimi Teknikleri

Yeni Ürün Geliştirme Sürecinde Maliyet Yönetimi Teknikleri

Kitapana Yayınevi
Adet:  
Seçtiğiniz adet sepete eklenecektir.
Fiyatlarımıza KDV dahildir.
%20 İndirim
Arkadaş Fiyatı: 16 TL
Etiket Fiyatı: 20 TL
Kazancınız: 4,00 TL
Kazanacağınız Puan: 32
Twitter Facebook Google + Tumblr More
Ürün Açıklaması
Tüm ticari işletmelerin, en temel varlık sebebi kâr elde etmektir. Kârı artırmak ise fiyatı yükseltmek ya da maliyetleri düşürmekle mümkün olabilmektedir. Serbest ekonomi ve rekabetin geçerli olduğu ülkelerde fiyat, piyasa ortamında oluşur. Dolayısıyla işletme fiyatın belirlenmesinde etkin bir rol oynayamaz. Bir başka ifadeyle fiyat, hedefler doğrultusunda işletme içinde alınacak bir karar değil, pazar dinamikleri doğrultusunda işletme dışında oluşan bir veridir. Bu durumda kârı artırmanın tek yolu olarak maliyetlerin düşürülmesi kalmaktadır. Bu da ancak etkin çalışan ve doğru veriler sağlayan bir maliyet yönetimi sistemi ile mümkün olabilir.

Giderek artan taleplere sahip pazarlar, değişen teknoloji, artan uluslararası rekabet ve kısalan ürün yaşam döngüleri, işletmeleri ürün geliştirme konusunda başarılı olmak zorunda bırakmaktadır. İşletmelerin yenilikçi ürünler geliştirmeleri, sıklıkla küresel rekabet güçlerinin dayanak noktası olarak kabul edilmektedir. Ancak, her ne kadar ürün geliştirme sürecinin özünde ?yenilikçi fikirler" ya da ?yaratıcılık" kavramları yer alsa da, bu kavramları oluşturdukları ya da oluşturacakları maliyetlerle birlikte ele almak gerekmektedir. Geliştirilen ürünün gelecekte oluşturacağı maliyetler büyük oranda tasarım sürecinde, yani ürün geliştirme sürecinde belirlenmektedir. Dolayısıyla, yeni ürün geliştirme çalışmalarının, bu çalışmalara bağlı maliyetlerle birlikte etkin bir şekilde yönetilmesi zorunlu hale gelmiştir. Bu çalışmada, yeni ürün geliştirme sürecinde kullanılan maliyet yönetimi teknikleri; hedef maliyetleme, mükemmellik için tasarım (X için tasarım), modüler tasarım, ortak parça kullanımı, ortak süreç kullanımı, ürün platform planlaması ve paralel maliyet yönetimi takımları başlıkları altında incelenmektedir.
Ürün Detayı
ISBN: 9786056647505
Yazar Adı: R.Şebnem Yaşar
Yayıncı: Kitapana Yayınevi
Dil: Türkçe
Cilt: Karton
En (cm): 16,5
Boy (cm): 23
Kağıt Cinsi: 2.Hamur
Sayfa Sayısı: 112
Baskı Sayısı: 1

Başa Dön