Yeni Üye | Üye Girişi | Sipariş Takibi | Favorilerim | Detaylı Arama | Yardım | Bize Ulaşın | Şifremi Unuttum | Bayi Girişi | Blog
Google+ FaceBook Twitter
Popup

adet sepetinize eklenmiştir.

Toplam Fiyat:
Arkadaş Kitabevi > Kitap > Detay Yayınları > Yiyecek Içecek Endüstrisinde Trendler; Kavramlar, Yaklasimlar, Basari Hikayeleri
Yiyecek Içecek Endüstrisinde Trendler; Kavramlar, Yaklasimlar, Basari Hikayeleri

Yiyecek Içecek Endüstrisinde Trendler; Kavramlar, Yaklasimlar, Basari Hikayeleri

Detay Yayınları
Adet:  
Seçtiğiniz adet sepete eklenecektir.
Fiyatlarımıza KDV dahildir.
%10 İndirim
Arkadaş Fiyatı: 13,5 TL
Etiket Fiyatı: 15 TL
Kazancınız: 1,50 TL
Kazanacağınız Puan: 27
Twitter Facebook Google + Tumblr More
Ürün Açıklaması
Insanoglunun dünyaya gelmesine neden olan yeme - içme olgusu ve süregelen yasamsal önemi tarih boyunca bir çok kitaba, bir çok filme ve bir çok hikayeye konu olmustur ve olmaya devam edecektir. Yiyecek içecegin takas sisteminden bugün çok daha karmasik ve özellikli bir endüstriyel hal almasinin nedeni ise, insanoglu için yasamsal gerekliliginin yaninda damak tadidir. Damak tadi, yiyecek ve içeceklere verdigimiz önemi artirirken, farkli denemelerle farkli tadlara ulasmak insanoglu için bir amaç olmus ve tarihten günümüze farklilasarak bazen de degismeden birçok tadin tarifinin yazili ya da nesilden nesile ögretilerek geçmesini saglamistir. Özellikle bazi uluslar yiyecek içecek kültürünü gelistirmede daha bir istekli olmuslar, Söz uçar yazi kalir sözünün ne kadar önemli oldugunu tekrar anlamamizi saglayarak yaptiklarini yazmislar ve gelecek nesillere detaylari ile aktarmislardir. O halde sunu söyleyebiliriz ki, bugün mutfak sanatlari alaninda ün yapmis ülkelerin basarisi disiplin ve yaptiklarini gelecek nesillerle yazili olarak aktarmasindan kaynaklanmaktadir. Bu kitap ise, son yüzyilda yiyecek içecek endüstrisinde meydana gelen degisiklikler ve yenilikleri özetleyerek, yiyecek içecek alaninda faaliyet gösteren isletmeler, yatirimcilar, çalisanlar ve bu endüstride kariyer sahibi olmak isteyen ögrencilere ulasmayi amaçlamaktadir.

Yiyecek içecek endüstrisinde basamaklarin nasil tirmanildigini, endüstride söz sahibi isletmelerin bugünlere nasil geldiklerini, endüstri içerisinde gelisen egilimleri ve yeniliklerin özetlenerek özellikle Türkiyede faaliyet gösteren isletme sahiplerini, yöneticileri, asçilari, servis elemanlarini ve konu ile ilgili olarak lisansüstü ve lisans egitimi alan ögrencileri hedef alarak hazirladigimiz bu çalisma oniki bölümden olusmaktadir.
Içerik
1. Bölüm: Fast Food Akimi
2. Bölüm: Slow Food Akimi
3. Bölüm: Yiyecek Içecek Isletmelerinde Franchising ve Basari Hikayeleri
4. Bölüm: Yeme Ortami ve Etkileri
5. Bölüm: Temali Restoran ve Barlar
6. Bölüm: Dünyanin En Iyi Restoranlari ve Basari Hikayeleri
7. Bölüm: Gida Güvenligi ve Yeni Yaklasimlar
8. Bölüm: Kent Mutfagi ve Mutfak Kültürü Üzerine Bir Degerlendirme: Izmir Kent Mutfagi
9. Bölüm: Ekolojik Gida ve Yiyecek Içecek Isletmelerinde Kullanimi
10. Bölüm: Yiyecek Stilistligi ve Fotografçiligi
11. Bölüm: Yenilebilir Çiçekler
12. Bölüm: Moleküler Gastronomi
Ürün Detayı
ISBN: 9786054940523
Yazar Adı: Osman N. Özdoğan
Yayıncı: Detay Yayınları
Dil: Türkçe
Cilt: Karton
En (cm): 16
Boy (cm): 24
Kağıt Cinsi: Avrupa Okuma Kağıdı
Sayfa Sayısı: 236
Baskı Sayısı: 1

Başa Dön