Yeni Üye | Üye Girişi | Sipariş Takibi | Favorilerim | Detaylı Arama | Yardım | Bize Ulaşın | Şifremi Unuttum | Bayi Girişi | Blog
Google+ FaceBook Twitter
Popup

adet sepetinize eklenmiştir.

Toplam Fiyat:
Innovator's Dilemma

Innovator's Dilemma

Clayton M. Christensen
Harper Business
Fiyatlarımıza KDV dahildir.
Bu ürün stoklarımızda bulunmamaktadır.
Temini için müsteri hizmetleri birimimizle
iletişime geçiniz.
%11 İndirim
Arkadaş Fiyatı: 99,91 TL
Etiket Fiyatı: 112,26 TL
Kazancınız: 12,35 TL
Kazanacağınız Puan: 200
Twitter Facebook Google + Tumblr More
Ürün Açıklaması
In this revolutionary bestseller, innovation expert Clayton M. Christensen says outstanding companies can do everything right and still lose their market leadership—or worse, disappear altogether. And not only does he prove what he says, but he tells others how to avoid a similar fate.

Focusing on “disruptive technology,” Christensen shows why most companies miss out on new waves of innovation. Whether in electronics or retailing, a successful company with established products will get pushed aside unless managers know when to abandon traditional business practices. Using the lessons of successes and failures from leading companies, The Innovator’s Dilemma presents a set of rules for capitalizing on the phenomenon of disruptive innovation.

Ürün Detayı
ISBN: 9780062060242
Yazar Adı: Clayton M. Christensen
Yayıncı: Harper Business
Dil: İngilizce

Başa Dön