Yeni Üye | Üye Girişi | Sipariş Takibi | Favorilerim | Detaylı Arama | Yardım | Bize Ulaşın | Şifremi Unuttum | Bayi Girişi | Blog
Google+ FaceBook Twitter
Popup

adet sepetinize eklenmiştir.

Toplam Fiyat:
Arkadaş Kitabevi > Kitap > Detay Yayıncılık > Bankacılıkta Hizmet Kalitesi Ve Müşteri Deneyimi
Bankacılıkta Hizmet Kalitesi Ve Müşteri Deneyimi

Bankacılıkta Hizmet Kalitesi Ve Müşteri Deneyimi

Detay Yayıncılık
Adet:  
Seçtiğiniz adet sepete eklenecektir.
Fiyatlarımıza KDV dahildir.
Bu ürünün baskısı yok
%20 İndirim
Arkadaş Fiyatı: 14 TL
Etiket Fiyatı: 17,5 TL
Kazancınız: 3,50 TL
Kazanacağınız Puan: 28
Twitter Facebook Google + Tumblr More
Ürün Açıklaması
Kitapta, on üç yıllık bankacılık deneyimim ve gerek doktora tez çalışmam, gerekse yayımlanmış makalelerim rehberliğinde; kavramsal boyutta hizmet, bir hizmet sektörü olarak bankacılığın Türkiye' de ve dünyada gelişimi, hizmet kalitesi, hizmet hataları, etkin şikâyet yönetimi, bankacılıkta karşılaşılan hataların telafisi, tatmin, sadakat, ayrılma ve kulaktan kulağa pazarlama gibi müşteri deneyimine ilişkin konulara yer verilerek, hem bankacılara hem de akademisyenlere fayda yaratmak ve rehber olmak amaçlanmıştır.
Ürün Detayı
ISBN: 9786052323496
Yazar Adı: Berrin Arzu Eren
Yayıncı: Detay Yayıncılık
Dil: Türkçe
Cilt: Karton
En (cm): 14
Boy (cm): 21,5
Kağıt Cinsi: 2.Hamur
Sayfa Sayısı: 166

Başa Dön