Yeni Üye | Üye Girişi | Sipariş Takibi | Favorilerim | Yardım | Bize Ulaşın | Şifremi Unuttum | Bayi Girişi | Blog
Google+ FaceBook Twitter
Popup

adet sepetinize eklenmiştir.

Toplam Fiyat:
Arkadaş Kitabevi > Kitap > Detay Yayıncılık - Akademik Kitaplar > Beklenen Gerçekleşen Algılanan Hizmet Kalitesi Ve Sağlık Hizmetlerinde Çok Boyutlu Kalite
Beklenen Gerçekleşen Algılanan Hizmet Kalitesi Ve Sağlık Hizmetlerinde Çok Boyutlu Kalite

Beklenen Gerçekleşen Algılanan Hizmet Kalitesi Ve Sağlık Hizmetlerinde Çok Boyutlu Kalite

Detay Yayıncılık - Akademik Kitaplar
Adet:  
Seçtiğiniz adet sepete eklenecektir.
Fiyatlarımıza KDV dahildir.
Tükendi
Ürün geçici olarak temin edilememektedir
%20 İndirim
Arkadaş Fiyatı: 9,26 TL
Etiket Fiyatı: 11,57 TL
Kazancınız: 2,31 TL
Kazanacağınız Puan: 19
Twitter Facebook Google + Tumblr More
Ürün Açıklaması

Bu kitabı, sağlık hizmetleri sunumunda kalite çalışmalarına temel bir teorik altyapı oluşturmak ve sağlıkta kaliteye kavramsal bir bakış açısı getirebilmek amacıyla kaleme aldım. Özellikle "hizmet kalitesi ve modellerini" vurgulamak istediğim için kalite ile ilgili birçok farklı kaynakta ele alınan iki konuya bu kitapta yer vermedim. Bu konulardan ilki; sanayi ürünlerine (fiziksel ürünlere) yönelik geliştirilmiş kalite yaklaşımları, diğeri ise; kalite çalışmalarının yönetilebilmesi için hangi araçların, metotların kullanılacağı konularını kapsayan kalite yönetimidir.

Ürün Detayı
ISBN: 9786059189217
Yayıncı: Detay Yayıncılık - Akademik Kitaplar
Yazar: İbrahim H. Kayral
Dil: Türkçe
Sayfa Sayısı: 136
Ağırlık (gram): 136.00
Cilt: Ciltsiz
En (cm): 14.50
Boy (cm): 21.50
Kağıt Cinsi: 2. Hamur

Başa Dön