Yeni Üye | Üye Girişi | Sipariş Takibi | Favorilerim | Yardım | Bize Ulaşın | Şifremi Unuttum | Bayi Girişi | Blog
Google+ FaceBook Twitter
Popup

adet sepetinize eklenmiştir.

Toplam Fiyat:
Arkadaş Kitabevi > Kitap > Hümanist Yayınları > Benim Sevgili Başkanım
Benim Sevgili Başkanım

Benim Sevgili Başkanım

Hümanist Yayınları
Adet:  
Seçtiğiniz adet sepete eklenecektir.
Fiyatlarımıza KDV dahildir.
%20 İndirim
Arkadaş Fiyatı: 14,4 TL
Etiket Fiyatı: 18 TL
Kazancınız: 3,60 TL
Kazanacağınız Puan: 29
Twitter Facebook Google + Tumblr More
Ürün Açıklaması
Siyaset ve iletişim... Sosyal yaşamda insan faaliyetlerini açıklamaya ve yönlendirmeye yönelik iki dev kavram. Bu iki alanın kesişim noktasında bulunan siyasal iletişim ise günümüz modern toplumlarının en çok uğraş verdikleri çalışma alanları içerisinde yer almaktadır. Bu bağlamda demokratik sistem içinde iktidara talip olan siyasal partiler, kitleleri ikna etmek amacıyla siyasal iletişim uygulamalarına giderek daha fazla önem vermektedirler. Bu uygulamalar içerisinde yer alan siyasal reklamlar ise büyük bir titizlikle yürütülen ve profesyonel bir çaba gerektiren önemli bir konu başlığı olarak karşımıza çıkmaktadır. Etkili ve başarılı bir seçim kampanyasının anahtar rolü niteliğindeki siyasal reklamlar, bir taraftan partilerin kendi programlarını anlatarak imajlarına pozitif bir katkı sağlamasına aracılık ederken diğer taraftan rakip partilerin eleştirilip seçmen nezdinde itibar kaybetmesinde de yoğun olarak kullanılmaktadır. Öte yandan siyasal reklamlar, yayınlandığı seçim döneminde ülkenin genel atmosferine yönelik ipuçları vermesi yönüyle de tarihe ışık tutan önemli bir kaynak niteliğindedir.
Bu çalışma ise odaklandığı siyasal reklam konusunu, 30 Mart 2014 Yerel Seçimleri örneğinde tartışmaktadır. Teorik bilgilerin ampirik verilerle desteklendiği eserde, söz konusu seçim döneminin öncesinde tiraj bakımından ilk on sırada yer alan gazetelerde yayınlanan siyasal parti reklamları analiz edilmiştir. Ortaya konan bulgular ışığında, seçmen kitleleri kendilerine çekmek ve rakiplerinden uzaklaştırmak için partilerin seçim kampanyası boyunca yayınlattıkları siyasal reklamlarda hangi mesaj stratejilerini kullandıklarına yönelik önemli ipuçları elde edilmiştir.
Ürün Detayı
ISBN: 9786059905152
Yayıncı: Hümanist Yayınları
Yazar: Ş. Mine Kılıç
Dil: Türkçe
Sayfa Sayısı: 224
Ağırlık (gram): 224.00
Cilt: Ciltsiz
En (cm): 14.50
Boy (cm): 21.50
Kağıt Cinsi: 2. Hamur

Başa Dön