Yeni Üye | Üye Girişi | Sipariş Takibi | Favorilerim | Yardım | Bize Ulaşın | Şifremi Unuttum | Bayi Girişi | Blog
Google+ FaceBook Twitter
Popup

adet sepetinize eklenmiştir.

Toplam Fiyat:
Arkadaş Kitabevi > Kitap > Literatürk Academia > Gelenekselden Dijitale Reklam Mecraları
Gelenekselden Dijitale Reklam Mecraları

Gelenekselden Dijitale Reklam Mecraları

Literatürk Academia
Adet:  
Seçtiğiniz adet sepete eklenecektir.
Fiyatlarımıza KDV dahildir.
%20 İndirim
Arkadaş Fiyatı: 30,4 TL
Etiket Fiyatı: 38 TL
Kazancınız: 7,60 TL
Kazanacağınız Puan: 61
Twitter Facebook Google + Tumblr More
Ürün Açıklaması

Reklamlar yaşamlarımızın hemen her anında bizlere erişebilme ve doğrudan ya da dolaylı bir şekilde kararlarımızı etkileme gücüne sahiptir. Bu durumdan hoşnut olalım ya da olmayalım; reklamın tüm dünyada ve ülkemizde ekonomi üzerinde belirleyici bir role sahip olduğu ve diğer yandan kültürümüzün giderek artan bir şekilde reklamların etkisi altında olduğu gerçeğini yadsıyamayız. Olanakları teknolojiyle belirlenen, sınırları yasalarla çizilen ve bunların ortasında, en büyük rolün yaratıcılığa atfedildiği büyük bir endüstridir, reklamcılık...


Dünden bugüne; gelenekselden dijitale büyük bir değişim içinde olan reklam endüstrisi, yeni reklam mecraları ve iletişim yöntemlerini kapsayan geniş bir alana yayılmış durumdadır. Bu koşullar altında, geleneksel ve dijital mecraların reklam hedefi doğrultusunda bütünleşik şekilde yönetilmesi başlı başına bir uzmanlık alanı haline gelmiştir. Etkili reklam mesajını üretmek ve bunu hedef kitleye iletmek üzere yapılacak birplanlama ancak her bir reklam mecrası hakkında derinlemesine bilgi sahibi olmakla mümkün olabilir.


-Prof. Dr. Şahin Karasar Maltepe Üniversitesi Rektörü

Ürün Detayı
ISBN: 9786053371878
Yayıncı: Literatürk Academia
Yazar: Ömer Çakın
Dil: Türkçe
Sayfa Sayısı: 280
Ağırlık (gram): 280.00
Cilt: Ciltsiz
En (cm): 13.50
Boy (cm): 21.50
Kağıt Cinsi: 2. Hamur

Başa Dön