Yeni Üye | Üye Girişi | Sipariş Takibi | Favorilerim | Detaylı Arama | Yardım | Bize Ulaşın | Şifremi Unuttum | Bayi Girişi | Blog
Google+ FaceBook Twitter
Popup

adet sepetinize eklenmiştir.

Toplam Fiyat:
Arkadaş Kitabevi > Kitap > Nobel Bilimsel Eserler > Hangi Gazete ? Hangi Sayfa ?
Hangi Gazete ? Hangi Sayfa ?

Hangi Gazete ? Hangi Sayfa ?

Nobel Bilimsel Eserler
Adet:  
Seçtiğiniz adet sepete eklenecektir.
Fiyatlarımıza KDV dahildir.
%20 İndirim
Arkadaş Fiyatı: 12 TL
Etiket Fiyatı: 15 TL
Kazancınız: 3,00 TL
Kazanacağınız Puan: 24
Twitter Facebook Google + Tumblr More
Ürün Açıklaması
Kurumların medyada nasıl yer aldıkları, yansıtıldıkları veya medya görünürlükleri diğer bir deyişle "medyada yer almayı belirleyen temel dinamiklerin neler olduğu" halkla ilişkiler uygulayıcıları açısından önemlidir. Yazılı basın bağlamında gazetelerde haber olarak yer almak kurumun yapısı, kurumun düzenlediği bir etkinliğin haber değeri taşıyıp taşımadığı, medyanın yapısı ve halkla ilişkiler uygulayıcılarının medya ilişkileri kapsamındaki rolleri (hazırlanan basın bültenlerinin biçim ve içerik özellikleri gibi) şeklindeki birtakım değişkenlere bağlıdır. Dolayısıyla bu araştırma, özellikle uygulama boyutuyla kurumların medyada ne şekilde yansıtıldıklarını ortaya koyduğundan gerek kurum içi birimlerde gerekse ajanslarda çalışan halkla ilişkiler uygulayıcıları / profesyonelleri için bir başvuru kaynağıdır.
Kitabın düşünsel alana ve uygulama alanına katkı sağlaması dileği ile.
Ürün Detayı
ISBN: 9786059663786
Yazar Adı: Sevil Bayçu;Özgür Kılınç;Serdar Yıldız;Nebiye Özaydemir;Ali Arıcı;Murat Topal
Yayıncı: Nobel Bilimsel Eserler
Dil: Türkçe
Cilt: Karton
En (cm): 13,5
Boy (cm): 21,5
Kağıt Cinsi: 1.Hamur
Sayfa Sayısı: 144

Başa Dön