Yeni Üye | Üye Girişi | Sipariş Takibi | Favorilerim | Detaylı Arama | Yardım | Bize Ulaşın | Şifremi Unuttum | Bayi Girişi | Blog
Google+ FaceBook Twitter
Popup

adet sepetinize eklenmiştir.

Toplam Fiyat:
Arkadaş Kitabevi > Kitap > Gazi Kitabevi > Marka Birleşmeleri
Marka Birleşmeleri

Marka Birleşmeleri

Gazi Kitabevi
Adet:  
Seçtiğiniz adet sepete eklenecektir.
Fiyatlarımıza KDV dahildir.
Stokta var
%10 İndirim
Arkadaş Fiyatı: 27 TL
Etiket Fiyatı: 30 TL
Kazancınız: 3,00 TL
Kazanacağınız Puan: 54
Twitter Facebook Google + Tumblr More
Ürün Açıklaması
Günümüzde birçok işletme, çevresel dinamiklerin birbirleriyle uyumlu olarak kalmasının zor olduğu bir ortamda rekabet etmektedir. Bunun yanı sıra, yeni teknolojik gelişmeler, tüketici tercihlerindeki değişimler ve rekabetçi işletmelerin yoğun girişimleri, pazarlarda bir takım farklılaşmalara yol açmaktadır. İşletmelerin varlıklarını korumak ve verimliliklerini arttırmak için çeşitli kaynaklara ihtiyaç duymalarının yanı sıra, Ar-Ge, üretim ve marka yaratma gibi konularda da yeni kaynaklara gereksinimi vardır. İşletmelerin pazarlarının küçülmeye başlaması durumunda; bu kaynakları nereden temin edecekleri, çeşitli tehdilerin ortaya çıkması ya da fırsatların kaçırılmaması için hangi stratejileri hızlı bir şekilde uygulamaya koyacakları gibi sorunlara çözüm üretmeleri gerekmektedir. Bu bağlamda, marka birleşmeleri; kaynaklar, zaman, imkan ve yetenekler gibi kısıtların aşılabilmesi için işletmelerin uygulayabilecekleri önemli stratejilerden biridir.

BÖLÜM 1: MARKALAMA KARARLARI VE MARKA DENKLİĞİNİN MARKA YÖNETİMİ AÇISINDAN ÖNEMİ

BÖLÜM 2: MARKA BİRLEŞMELERİ VE TÜKETİCİLER DAVRANIŞLARI

BÖLÜM 3 :MARKA BİRLEŞMELERİ VE TÜKETİCİ SATIN ALMA KARARINA İLİŞKİN BİR UYGULAMA

SONUÇ VE ÖNERİLER

KAYNAKÇA
Ürün Detayı
ISBN: 9786053446309
Yazar Adı: Bülent Özsaçmacı
Yayıncı: Gazi Kitabevi
Dil: Türkçe
Cilt: Karton
En (cm): 15
Boy (cm): 21
Kağıt Cinsi: 1.Hamur
Sayfa Sayısı: 277

Başa Dön