Yeni Üye | Üye Girişi | Sipariş Takibi | Favorilerim | Yardım | Bize Ulaşın | Şifremi Unuttum | Bayi Girişi | Blog
Google+ FaceBook Twitter
Popup

adet sepetinize eklenmiştir.

Toplam Fiyat:
Arkadaş Kitabevi > Kitap > Detay Yayınları > Marka Farkındalığı Ve Zincir (Franchising) İşletmeler
Marka Farkındalığı Ve Zincir (Franchising) İşletmeler

Marka Farkındalığı Ve Zincir (Franchising) İşletmeler

Detay Yayınları
Adet:  
Seçtiğiniz adet sepete eklenecektir.
Fiyatlarımıza KDV dahildir.
Tükendi
Ürün geçici olarak temin edilememektedir
%10 İndirim
Arkadaş Fiyatı: 11,25 TL
Etiket Fiyatı: 12,5 TL
Kazancınız: 1,25 TL
Kazanacağınız Puan: 22
Twitter Facebook Google + Tumblr More
Ürün Açıklaması
Bu çalışmada, işletmelerin marka avantajını kullanarak pazarlara girişte başarı elde etmek üzere tercih ettikleri franchising işletmecilik sistemini uygulayan fast food işletmelerinin marka farkındalığındaki farklılıkları araştırılmıştır. Hem ürün ve hizmetleriyle hem de görsel unsurlarıyla birbirine çok benzeyen franchising işletmelerin tüketiciler tarafından marka bilinirliği ve tanınırlığı düzeylerindeki farklılıkları belirlenmeye çalışılmıştır. Buradan hareketle, birbirine çok benzer stratejiler ile pazarda rekabet eden işletmelerin strateji geliştirmelerine yönelik çeşitli öneriler sunulmuştur. Bu çalışma ile hem franchising işletmelerinin markalarının sürdürülebilirliğine hem de yerli marka ile franchising sistemi kurmayı amaçlayan işletmelerin markalaşma süreçlerinde başarılı marka farkındalığı oluşturabilmelerine katkı sağlamak amaçlanmıştır.
Ürün Detayı
ISBN: 9786059189798
Yayıncı: Detay Yayınları
Yazar: Bilsen Bilgili
Dil: Türkçe
Sayfa Sayısı: 112
Ağırlık (gram): 112.00
Cilt: Ciltsiz
En (cm): 16.50
Boy (cm): 23.00
Kağıt Cinsi: 2. Hamur

Başa Dön