Yeni Üye | Üye Girişi | Sipariş Takibi | Favorilerim | Yardım | Bize Ulaşın | Şifremi Unuttum | Bayi Girişi | Blog
Google+ FaceBook Twitter
Popup

adet sepetinize eklenmiştir.

Toplam Fiyat:
Arkadaş Kitabevi > Kitap > Nobel Akademik Yayıncılık > Müşteri İlişkileri Yönetimi
Müşteri İlişkileri Yönetimi

Müşteri İlişkileri Yönetimi

Nobel Akademik Yayıncılık
Adet:  
Seçtiğiniz adet sepete eklenecektir.
Fiyatlarımıza KDV dahildir.
%16 İndirim
Arkadaş Fiyatı: 15,12 TL
Etiket Fiyatı: 18 TL
Kazancınız: 2,88 TL
Kazanacağınız Puan: 30
Twitter Facebook Google + Tumblr More
Ürün Açıklaması
<p>Geçmişi oldukça eskilere dayanan müşteri ilişkileri yönetimi, günümüzde de oldukça dikkat çekici bir alandır. Buna rağmen, ülkemizde konuya ilişkin akademik çalışmalar sınırlıdır. Dolayısıyla bu kitap, müşteri ilişkileri yönetimi kapsamındaki kavramları ayrıntılı biçimde açıklanması ve bu kavramların bir arada verilmesi ile literatüre ve uygulayıcılara katkıda bulunmaktadır. Sir Winston Churchill'in "Ne kadar geriye bakabilirseniz, o kadar ileriyi görebilirsiniz" ifadesinde belirttiği gibi, konu ile ilgili geçmişte yapılan araştırmalardan yararlandık.<br /><br />Bu araştırmalara göre, müşteri ilişkileri yönetimi, pazarlama anlayışlarından ilişki pazarlaması ile bağlantılıdır. Bu nedenle, bu kitapta öncelikle pazarlama anlayışları ve bu anlayışlardan ilişki pazarlaması ayrıntılı biçimde ele alınmaktadır. Daha sonra, müşteri ilişkileri yönetimi kapsamındaki tatmin, sadakat, değer, deneyim, veri tabanı ve ölçümün yanı sıra etik ve yasal konular gibi temel kavramlar da açıklanmaktadır. Ele alınan kavramlar, uygulamadaki örnekleri ile sunulmaktadır.</p>
Ürün Detayı
ISBN: 9786053209973
Yayıncı: Nobel Akademik Yayıncılık
Yazar: Üzeyir Kement,Beyza Gültekin
Dil: Türkçe
Sayfa Sayısı: 200
Ağırlık (gram): 200.00
Cilt: Ciltsiz
En (cm): 13.50
Boy (cm): 21.50
Kağıt Cinsi: 2. Hamur

Başa Dön