Yeni Üye | Üye Girişi | Sipariş Takibi | Favorilerim | Detaylı Arama | Yardım | Bize Ulaşın | Şifremi Unuttum | Bayi Girişi | Blog
Google+ FaceBook Twitter
Popup

adet sepetinize eklenmiştir.

Toplam Fiyat:
Arkadaş Kitabevi > Kitap > Nobel Yayın Dağıtım > Pazarlama Araştırması
Pazarlama Araştırması

Pazarlama Araştırması

Nobel Yayın Dağıtım
Adet:  
Seçtiğiniz adet sepete eklenecektir.
Fiyatlarımıza KDV dahildir.
Bu ürünün baskısı yok
%10 İndirim
Arkadaş Fiyatı: 12,6 TL
Etiket Fiyatı: 14 TL
Kazancınız: 1,40 TL
Kazanacağınız Puan: 25
Twitter Facebook Google + Tumblr More
Ürün Açıklaması
Pazarlama araştırması, bu alandaki kavram ve uygulamaları işletme eğitimi veren yüksek öğrenim kurumlarında, “pazarlama araştırması dersini alan öğrencilere tanıtmak üzere hazırlanmıştır. Kitap, araştırma süreci içinde yer alan pazarlama probleminin teşhis ve tanımı, veri kaynaklarının belirlenmesi, örnekleme, birincil verilerin toplanmasında kullanılacak yöntemlerin seçimi, verilerin toplanması, analiz ve yorumu ile araştırma raporunun hazırlanması gibi konulara yer vermektedir. Bununla beraber kitapta, özel pazarlama türleri olan tüketici, mamul, dağıtım kanalı, reklâm, satış, fiyatlama, güdü, ambalajlama ve dış pazar araştırması gibi konular yer almaktadır. Kitabın hazırlanmasındaki temel amaç, öğrencilerin pazarlama araştırmasının değerini daha iyi anlamalarına yardımcı olmak ve pazarlama problemlerine ilişkin bilginin toplanması ve analizinde kullanılan araştırma yöntemlerini araştırma metodolojisi içinde tanıtmaktır. Bu biçimi ve 12. baskısıyla Pazar Araştırması kitabı, tüm pazarlama öğrencileri için eşsiz bir bilgi kaynağıdır.
Ürün Detayı
ISBN: 9789944770699
Yazar Adı: Tuncer Tokol
Yayıncı: Nobel Yayın Dağıtım
Dil: Türkçe
Cilt: Karton
En (cm): 16
Boy (cm): 23,5
Kağıt Cinsi: 1.Hamur
Sayfa Sayısı: 160
Baskı Sayısı: 12

Başa Dön