Yeni Üye | Üye Girişi | Sipariş Takibi | Favorilerim | Yardım | Bize Ulaşın | Şifremi Unuttum | Bayi Girişi | Blog
Google+ FaceBook Twitter
Popup

adet sepetinize eklenmiştir.

Toplam Fiyat:
Arkadaş Kitabevi > Kitap > Mediacat Kitapları > Sosyal Medya Canavarı Olmak İster Misin?
Sosyal Medya Canavarı Olmak İster Misin?

Sosyal Medya Canavarı Olmak İster Misin?

Mediacat Kitapları
Adet:  
Seçtiğiniz adet sepete eklenecektir.
Fiyatlarımıza KDV dahildir.
Stokta var
%27 İndirim
Arkadaş Fiyatı: 34,31 TL
Etiket Fiyatı: 47 TL
Kazancınız: 12,69 TL
Kazanacağınız Puan: 69
Twitter Facebook Google + Tumblr More
Ürün Açıklaması
Bu kitapta başlıca öğrenecekleriniz;
- Sosyal Medyada Kişisel Marka Konumlandırma
- Sosyal Medyada İçerik Üretimi
- Sosyal Medyada Rakip Analizi
- Sosyal Medyada Monitoring
- Sosyal Medyada Kriz Yönetimi
- Viral Kampanyalar
- Sosyal Medyada Profil Oluşturma
- Facebook'u Uçuracak Taktikler
- Twitter'ı Uçuracak Taktikler
- Instagram'ı Uçuracak Taktikler
- Youtube'u Uçuracak Taktikler
- LinkedIn'I Uçuracak Taktikler


Eski tüfeklerden yeni nesle, herkese hitap edecek dolu, akıcı ve somut öneriler içeren bir kitap. Okurken kendime iki sayfa not aldım. İleride bir sosyal medya canavarı olursam bilin ki sebebi Oğuzhan Saruhan'ın tavsiyeleridir.

Güven Borça
Marka Danışmanı

Sosyal medya pazarlamasının yöntemselliği, ilk başladığı yıllarda bir bilgi birikimi üzerine gelişmedi. Bu nedenle alanla ilgili yapılan her çalışma büyük değer içeriyor. Oğuzhan Saruhan da anadamarda ilginç ve etkileyici bir kitap yazmış. Farklı yöntemler, pek çok örnek vaka ve gerçekten değerli bir kitap...
Prof. Dr. Uğur Batı
Marka Danışmanı

Sosyal medya hayatımıza girdiği ilk günden günümüze kadar uzanan dönemde enformasyon, teknoloji, iş hayatı, iletişim, sanat ve daha pek çok alanda köklü değişiklikler yarattı. Hatırlayın; sosyal medyanın olmadığı günlerde gelişmeleri gazetelerden ve televizyonlardan takip ederken bugün her şeyi anında mobil cihazlarımızdan sosyal medya aracılığıyla izler duruma geldik. Bilginin dönüşümü sosyal medya platformları sayesinde her geçen gün hız kesmeden devam ediyor. Diyalog ve şeffaflık temeline dayanan bu dünyada kurumların mutlaka yer alması ve hedef kitleleriyle bu samimi ilişkiyi kurması büyük önem taşıyor. Dolayısıyla sosyal medyayı kurum stratejisinin yapı taşlarına dahil eden kurumların bir adım öne çıktığını rahatlıkla söyleyebilirim.

Dr. Soner Canko
BKM CEO
Ürün Detayı
ISBN: 9786052314111
Yayıncı: Mediacat Kitapları
Yazar: Oğuzhan Saruhan
Dil: Türkçe
Sayfa Sayısı: 300
Ağırlık (gram): 300.00
Cilt: Ciltsiz
En (cm): 14.50
Boy (cm): 21.50
Kağıt Cinsi: 2. Hamur

Başa Dön