Yeni Üye | Üye Girişi | Sipariş Takibi | Favorilerim | Yardım | Bize Ulaşın | Şifremi Unuttum | Bayi Girişi | Blog
Google+ FaceBook Twitter
Popup

adet sepetinize eklenmiştir.

Toplam Fiyat:
Arkadaş Kitabevi > Kitap > İmaj Yayıncılık > Türkiye'de Seçmenin Algılama Süreci
Türkiye'de Seçmenin Algılama Süreci

Türkiye'de Seçmenin Algılama Süreci

İmaj Yayıncılık
Adet:  
Seçtiğiniz adet sepete eklenecektir.
Fiyatlarımıza KDV dahildir.
Stokta var
%13 İndirim
Arkadaş Fiyatı: 8,7 TL
Etiket Fiyatı: 10 TL
Kazancınız: 1,30 TL
Kazanacağınız Puan: 17
Twitter Facebook Google + Tumblr More
Ürün Açıklaması
Böyle bir araştırmanın yapılması düşüncesi, seçmen davranışlarının değişkenliği karşısında, daha kalıcı unsurları arama ihtiyacından çıkmıştır. Davranışa yol açan algı ve tutum sürecinin saptanması ile, toplumun dinamiklerinin daha iyi anlaşılabileceği düşünülmüştür. Araştırma, bu düşünce ile düzenlenmiş ve uygulanmıştır. Siyasal yapı, yönetsel yapı, ekonomi, kültürel sorunlar, çalışma ilişkileri, aile yapısı gibi bir dizi konuda algı ve tutum incelemesi yapılmıştır. Sonuçlar aşağıda sunulmaktadır.

Geriye baktığımızda, bireylerin, anılan bu konularda algı ve tutumlarını oluştururken en yoğun biçimde çalışma yaşamının güdülemesi sürecinden etkilendiklerini söyleyebiliyoruz. İnsanların yaş, cinsiyet, gelir, eğitim gibi, bizim bağımsız değişken diye adlandırdığımız konumları arasında yer alan meslek kategorisinin çok önemli olduğu ortaya çıkmıştır. Bu araştırma bugün yapılsa, tamamen bir Çalışma Sosyolojisi Örgütlenmesi ile soruna yaklaşılmasını önerirdik.
Ürün Detayı
ISBN: 2880000011965
Yayıncı: İmaj Yayıncılık
Yazar: Murat Şeker
Dil: Türkçe
Sayfa Sayısı: 101
Cilt: Karton
En (cm): 14,5
Boy (cm): 20,5
Kağıt Cinsi: 2.Hamur

Başa Dön