Yeni Üye | Üye Girişi | Sipariş Takibi | Favorilerim | Detaylı Arama | Yardım | Bize Ulaşın | Şifremi Unuttum | Bayi Girişi | Blog
Google+ FaceBook Twitter
Popup

adet sepetinize eklenmiştir.

Toplam Fiyat:
Arkadaş Kitabevi > Kitap > Albaraka Yayınları > Yerelden Küresele Marka Yolculuğu
Yerelden Küresele Marka Yolculuğu

Yerelden Küresele Marka Yolculuğu

Albaraka Yayınları
Adet:  
Seçtiğiniz adet sepete eklenecektir.
Fiyatlarımıza KDV dahildir.
%20 İndirim
Arkadaş Fiyatı: 20 TL
Etiket Fiyatı: 25 TL
Kazancınız: 5,00 TL
Kazanacağınız Puan: 40
Twitter Facebook Google + Tumblr More
Ürün Açıklaması

Dünyaca ünlü pazarlama uzmanları Nirmalya Kumar ve Jan-Benedict Steenkamp, gelişmekte olan tüketici markalarının uluslararası pazarlarda başarıya ulaşması adına bir plan için yola çıkıyor. Brand Breakout, markaları iç Pazar baskısından koruyup dünya çapında bir zafere ulaştıracak sekiz strateji öneriyor.


Her bir stratejik rota için Kumar ve Steenkamp, şirketlerin yüzleşeği problemleri ve problemlerin üstesinden nasıl geleceklerini tanımladığı gibi en etkili uygulamaları da inceliyor. Dünyanın dört bir yanından derledikleri HTC, Tata Motors, Samsung, Lenovo, Pearl River Piano, Havaianas ve Corona gibi tüm örnek çalışmalarda yazarlar bu şirketlerin stratejilerini gösteriyor ve stratejik marka yaratma ilkelerinin altını çiziyor.

Ürün Detayı
ISBN: 9786056510625
Yazar Adı: Nirmalya Kumar,Jan Benedict E. M. Steenkamp
Yayıncı: Albaraka Yayınları
Çeviren: Cumhur Özkaya;Emrah Akkurt
Dil: Türkçe
Cilt: Karton
En (cm): 14,5
Boy (cm): 22
Kağıt Cinsi: 2.Hamur
Sayfa Sayısı: 261
Ağırlık (gram): 261.00

Başa Dön